محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26699

مثبت


ناظران کره‌شمالی می‌گویند که احتمال دارد ویتنام بعنوان محلی برای نشست دوم انتخاب شود اما هیچ تاییدیه رسمی وجود ندارد .
این مذاکرات ترس از جنگ را به دنبال یک سری آزمایش‌ها هسته‌ای و موشکی در کره‌شمالی جایگزین کرد که با تبادل نظر و تهدید ناشی از نابودی کامل کیم و ترامپ دنبال شدند .
کیم تاکنون آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی را به حالت تعلیق درآورده , محل آزمایش هسته‌ای کره‌شمالی و بخش‌هایی از تاسیسات آزمایش موتور راکت و اقدامات آشتی جویانه مانند آزاد کردن زندانیان آمریکایی را قطع کرده‌است . در حال حاضر شمال می‌گوید وقت آن است که با تدابیر متقابل به اینجا بیاید .
اما تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کره‌شمالی هنوز در حال انجام مجموعه اصلی هسته‌ای خود است و پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که چرا تولید مواد هسته‌ای در صورتی که واقعا ً به آن متعهد باشد . مقامات قزاق خواستار گام‌های مهم ‌تری مانند حسابداری اعلام‌شده از برنامه سلاح‌های هسته‌ای خود برای بازرسی‌های آینده هستند . کره‌شمالی این را رد کرد و گفت که این بیانیه مانند ارائه مختصات برای حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای خود خواهد بود .
روسیه و ترکیه گام‌های بعدی در سوریه جنگ‌زده را بررسی می‌کنند .
ولادیمیر پوتین , رئیس‌جمهور روسیه , در سمت راست با رجب طیب اردوغان , رئیس‌جمهور ترکیه , پیش از مذاکرات در کرملین در مسکو , روسیه , چهارشنبه , و جمعه قلی بردی یف, رئیس‌جمهور روسیه , دست می‌دهد . ( عکس از الکساندر نمنوف / برکه از طریق آسوشیتدپرس )
ادامه جدول
اسوشیتد پرس پاکستان توسط ولادیمیر فریزر و ولادیمیر پوتین
مسکو - ولادیمیر پوتین , رئیس‌جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترک وی روز چهارشنبه با یکدیگر دیدار کردند تا حرکت‌های خود را در سوریه به عنوان دولت خود در مورد مناطق نفوذ در کشور جنگ‌زده هماهنگ نمایند .
رهبران مخالفت شدیدی با حضور نظامی در سوریه دارند و آن را مانعی برای نفوذ در کشور می‌دانند . نشست کرملین اولین برخورد خود را از زمانی آغاز کرد که دونالد ترامپ , رئیس‌جمهور آمریکا , خروج نیروهای آمریکایی را در یک توییت از طریق twitter اعلام کرد .

کارکنان کارآیی محتوی ایجاد تلفیق احیا اکنون


پوتین در مورد عقب‌نشینی برنامه‌ریزی‌شده پارلمان گفت : " اگر چنین برنامه‌هایی اجرا شوند , حرکت مثبتی است که به تثبیت وضعیت کمک خواهد کرد . "
پوتین بر آمادگی مسکو برای احترام به منافع ترکیه تاکید کرد , اما او را تشویق کرد تا با دولت سوریه برای کمک به تثبیت مناطق مرزی گفتگو کند .
ترکیه در شمال شرقی سوریه به دنبال ایجاد یک منطقه امن " امن " در شمال شرقی سوریه است تا اطمینان حاصل کند که نیروی شبه‌نظامی کرد سوریه , واحدهای حفاظت از مردم و یا غیر نظامی , که ترکیه آن را " گروه تروریستی " می‌داند , از مرز ترکیه دور نگه‌داشته شده‌است .
این جنبش جز اصلی نیروهای دموکراتیک سوریه است که گروه دولت اسلامی را از بخش‌های وسیعی از سوریه به کمک ائتلاف تحت رهبری حزب بعث تشکیل می‌دهند .
اردوغان گفت : " از اهمیت حیاتی برخوردار است که یک خلا قدرت که می‌تواند توسط گروه‌های تروریستی مورد سو استفاده قرار گیرد , در طی روند خروج شبه نظامیان ایجاد نمی‌شود . "
رهبر ترک اشاره کرد که در مورد " منطقه امن " سیگنال‌های مثبت داده و اضافه کرد که هیچ مشکلی بین ما و روسیه در ایجاد آن وجود ندارد .
اردوغان با اشاره به بازوی سیاسی گروه شبه‌نظامی کرد گفت : " من اظهار داشته‌ام که تنها هدف ما وظیفه ما برای روشن کردن ( منطقه ) سازمان‌های تروریستی مانند " آی اس ای " و " آل دن " است . "
با این حال , پوتین از این نشست برای تایید حمایت مسکو از تماس‌های میان دولت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و کردها استفاده کرد .
پوتین گفت : " چنین گفتگوهایی به تحکیم جامعه سوریه و آشتی ملی کمک خواهد کرد . " این کار نه تنها برای سوریه بلکه همسایگانش مفید خواهد بود . "
روسیه می‌گوید که انتظار دارد دولت بشار به دنبال عقب‌نشینی برنامه‌ریزی‌شده نیروهای مرزی از این منطقه که ترکیه آن را به آن می‌پردازد , در شرق رودخانه فرات واقع شود .

منبع سایت

دسترسی قانونی شاخه مشاوره معافیت پزشکی بیماری های داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پای پرانتزی یا ژنوواروم

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 156

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما