محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26719

احیا


این تصمیم شامل وظیفه فعال ، ذخیره و اعضای گارد ملی بود که یکی از هشت بیماری را گسترش دادند : سرطان خون بالغ ، کم‌خونی aplastic ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، non - و بیماری Parkinsons .
اسناد آشکار شده توسط گروه‌های سربازان قدیمی در طول سال‌ها نشان می‌دهند که رهبران دریایی در پاسخ به اینکه آزمایش اول شواهدی از آب زیرزمینی آلوده را در اردوگاه Lejeune در اوایل دهه ۱۹۸۰ پیدا کردند ، کند بودند . برخی از چاه‌های آب آشامیدنی در سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵ بسته شدند ، پس از آزمایش بیشتر ، آلودگی ناشی از نشت تانک‌های سوخت و یک پاک‌کننده خشک خاموش را تایید کرد .
نیروی دریایی گفته‌است که این آلودگی غیر عمدی بوده‌است و زمانی اتفاق می‌افتد که قانون فدرال didnt سموم را در آب آشامیدنی محدود کند.
قانون گذاری برای پرداخت دوباره گارد ساحلی در کاپیتول هیل
خدمه گارد ساحلی pendant Cutter ، یک بندرگاه ۶۵ فوتی که از بوستون ساخته شده‌بود، تدارکات را برای شکستن یخ در امتداد رودخانه Weymouth ، سه‌شنبه ، ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ ( گارد ساحلی ایالات‌متحده ، اندرو Barresi ) آماده می‌کند .
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

پیگیری دادخواهی آکادمی فروشنده واقعیت اکنون دسترسی قانونی


ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - در یک یادآوری دیگر که گارد ساحلی به تعطیلی گسترده و طولانی دولت بسته می‌ماند ، سناتورها در روز پنج شنبه نتوانستند قانون اساسی را به جلو حرکت دهند که به بن‌بست سیاسی برای پرداخت غرامت به اعضای سرویس خاتمه دهد .
در بحثی که برای پرداخت تمام کارکنان فدرال در جریان تعطیلی به وجود آمد ، تلاش برای بازگرداندن قانون گارد ساحلی به یک رای‌گیری در صحن سنا پس از تمدید مدت طولانی بین قانونگذاران مسدود شد .
سناتور جان کندی ، R - لا ، گفت : " من فکر می‌کنم اعضای گارد ساحلی باید در طی این تعطیلی پرداخت شوند ." او در طبقه بالای طبقه همکف گفت : " برخی از اعضای خوب کنگره ، اما در حال حاضر مردم آمریکا در تعجب هستند که آن‌ها برای چه چیزی خوب هستند و به نظر من ما باید قادر به رسیدن به یک توافق باشیم ."
کندی گفت رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برنامه را امضا خواهد کرد . با این حال ، Kennedys برای کسب تصویب در مورد این اقدام با اعتراضی روبرو شد و نتوانست پنج شنبه به جلو حرکت کند. این مساله لحظاتی پیش از آن رخ داد که دو مجلس سنا تلاش کردند تا بودجه همه بخش‌های بسته دولت را تامین کنند .
روز پنج شنبه چهارمین روز تعطیلی را مشخص کرد که طولانی‌ترین زمان برای دولت ایالات‌متحده بود . ترامپ گفته‌است که یک لایحه بودجه کلی را بدون ۵.۷ میلیارد دلار برای یک دیوار مرزی در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک امضا نخواهد کرد . و وقتی ترامپ و دموکرات‌های کنگره نتوانستند به توافق برسند ، هیچ پایانی به چشم نمی‌خورد .
مرتبط : Heres چیزی که گارد ساحلی در حین خاموش‌کردن در حال کاهش است .
گارد ساحلی قادر به پرداخت حقوق ۳۱ دسامبر خود بود ، اما در روز ۱۵ ژانویه حقوق خود را در روز ۱۵ ژانویه از دست داد . اگر تعطیلی تا هفته آینده ادامه یابد ، تقریبا ً ۴۲، ۰۰۰ عضو گارد ساحلی در روز یکم فوریه دور دوم حقوق خود را از دست خواهند داد . همچنین در آن روز ، تقریبا ً ۵۰۰۰۰ نفر از بازنشستگان گارد ساحلی و بازماندگان آن‌ها چک اول خود را از دست خواهند داد ، زیرا آن‌ها ماهیانه پرداخت خواهند شد.
آخرین تلاش نافرجام برای تامین بودجه گارد ساحلی پس از هفته‌ها لابی کاپیتول هیل برای پرداخت حقوق کارکنان انجام شد . دیگر معیارهای رقیب مانند S . ۲۱ ، " قانون گارد ساحلی ما " که توسط سناتور جان تیون ، R - S.D. حمایت مالی شده‌است، نیز در کسب کشش ناکام بوده‌است .
چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، گفت که او به تازگی با دریادار کارل شولتز فرمانده گارد ساحلی ملاقات کرده‌است و از آدمیرال خواسته‌است تا مقامات دولت ترامپ را وادار به توقف اسارت کارمندان فدرال کند .
وی روز پنج شنبه پس از این که کندی درخواست مجلس سنا را مطرح کرد ، گفت : " من درخواست اصلی را رد می‌کنم ، چون سناتور ایالت لویزیانا به بقیه دولت اجازه پرداخت پول را نداده است . ما می‌توانیم با تامین بودجه همه کار را خوب انجام دهیم و دولت را برای همه باز کنیم ."

منبع سایت

شاخه ستوان مشاوره معافیت موارد خاص سربازی نحوه مطالعه دروس ادبیات کنکور سراسری سال ۹۷ – بخش دوم

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 153

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما