محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 27081

اکنون


چرا رهبران نظامی ونزویلا حمایت قوی از Maduro را نشان می‌دهند ؟
ولادیمیر Padrino لوپز ، وزیر دفاع ، هنگامی که در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط نیکولاس Maduro ، رئیس‌جمهور ونزوئلا ، در کاخ ریاست‌جمهوری Miraflores در کاراکاس ، ونزوئلا ، در روز جمعه ۲۵ ژانویه برگزار شد ، دست تکان می‌دهد . ( عکس از آسوشیتدپرس / آریانا Cubillos )
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
گزارش اسوشیتد پرس به وسیله Christine ARMARIO و مانوئل Rueda
CARACAS ، ونزوئلا - - حتی با پر کردن خیابان‌ها پشت سر رهبر مخالفان ، خوان Guaido و فهرست کشورهای خارجی که او را به عنوان رئیس‌جمهور countrys می‌شناسند، پیام متفاوتی ارسال می‌کنند : فراموشش کنید .
روز پنج شنبه در حالی که ژنرال‌های رده بالای در مقابل سربازان با چهره‌ای عبوس ایستاده بودند ، تعهد راسخ خود را نسبت به تسلیم مجدد رئیس‌جمهور نیکولاس Maduro در نمایش unsurprising وفاداری وعده دادند .
از زمان تصدی کنترل دولت Venezuelas در سال ۲۰۱۳ ، Maduro - که یکی از افراد تحت نظارت هوگو چاوز رهبر درگذشته سوسیالیست است اما خود تجربه نظامی ندارد - حمایت نیروهای nations را از طریق ترویج وفاداران به آن‌ها تقویت کرده و آن‌ها را بر بخش‌های کلیدی اقتصاد واگذار کرده و آن‌ها را به سمت‌های وزارتی منصوب کرده‌است .
به گفته متخصصان نظامی Venezuelas ، تمام این ها به این معنی است که برنج ارشد militarys به Maduro بدهکار است و احتمالا ً از دست دادن جایگاه خود یا رفتن به زندان برای خیانت به او بسیار می‌ترسید . افسران سابق نظامی و سابق گفتند که نیروهای نظامی که تلاش می‌کنند تا غذا را بر روی میز بگذارند ممکن است وفاداری استوار خود را به اشتراک بگذارند ، اما اختلاف یک جناح قابل‌توجه در حال ترک و تشخیص Guaido ضعیف است .

ساحلی رسمی باتوم اسبق میلیون دسترسی


خوزه آنتونیو Colina ، ستوان سابق ارتش ، گفت : " ما باید صبر کنیم و ببینیم که در طی ۴۸ ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر نیروهای رده پایین و متوسط اختلاف خود را در عرض دو روز آینده اعلام کنند ، ما می‌توانیم فرض کنیم که آن‌ها تحت رهبری آن‌ها ایستاده‌اند ."
نیروهای مسلح به طور سنتی بعنوان یک داور اختلافات سیاسی خدمت کرده‌اند ، هر چند که براساس قانون اساسی که از سوی چاوز حمایت می‌شود آن‌ها " در خدمت هیچ فرد یا حزبی سیاسی نیستند " .
دقیقا ً ۶۱ سال پیش از آنکه Guaido در برابر هجوم طرفداران خود به عنوان رئیس‌جمهور موقت Venezuelas ، دیکتاتور خلع شده، مارکو پرز Jimenez ، که سوار هواپیما به جمهوری دومینیکن در میان ناآرامی‌های رو به افزایشی بود ، متعهد شد . چاوز به عنوان یک فرمانده جوان ارتش در سال ۱۹۹۲ یک کودتای نافرجام را برگزار کرد و یک دهه بعد به طور خلاصه از قدرت برکنار شد .
Guaido ، یک قانون گذار ۳۵ ساله ، که اپوزیسیون را تقویت کرده‌است ، استدلال کرده‌است که سه بخش دولتی برای تاسیس یک دولت جدید حیاتی هستند : مردم ، جامعه بین‌المللی و ارتش .
در روز جمعه ، او از طرفداران خواست تا متن یک قانون عفو عمومی را به اشتراک بگذارند که به اعضای ارتش که در بازگرداندن دموکراسی countrys با هر کسی که در نیروهای مسلح می‌دانند هم‌کاری کنند . او همچنین از سربازان خواست تا اجازه دهند کمک‌های بشر دوستانه به آمریکا ارسال شود و او در نقش خود بعنوان رئیس‌جمهور موقت در کشور موافقت کرده‌است .
او در پیامی به سمت ارتش گفت : " در روزه‌ای پیش رو، شما با یک آزمون مهم مواجه خواهید شد . "
اما the نظامی درخواست حمایت از گذشته را دارد ؛ چاوز و اکنون Maduro خطوط روشن جدایی بین نیروهای نظامی ، دولت و حزب سیاسی حاکم را مبهم کرده‌اند . در آن محیط به شدت بعید به نظر می‌رسد که شکستگی در میان رهبری بالا رخ دهد ، اگر چه نشانه‌هایی از ترک‌ها در میان سربازان رده و رده وجود دارد .
در سال‌های اخیر ، صدها نفر در خارج از کشور به دنبال چشم اندازه‌ای اقتصادی بهتری بوده‌اند و ده‌ها نفر به اتهام توطئه علیه دولت زندانی شده‌اند . در روز دوشنبه ، تعدادی از افراد گارد ملی یک انبار اسلحه به دست گرفتند که به سرعت سرکوب شد .

منبع سایت

قانونی شاخه ستوان گردهمایی مشاوره اعزام به خدمت مشمولان سربازی علت بی علاقگی و درس نخواندن دانش آموزان چیست ؟

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 146

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما